Центр надання адміністративних послуг у міській раді приймає громадян у шестиденному робочому режимі

Вже третю суботу поспіль міський ЦНАП обслуговує відвідувачів. Про це повідомив начальник управління адміністративних послуг Антон Шевченко під час прес-конференції у міській раді  25 жовтня.

Відтепер кропивничани зручно для себе, у вихідний день можуть скористатися послугами спеціалістів ЦНАПу і отримати необхідні дозвільні документи у сфері землевпорядкування чи містобудування, здійснити реєстрацію місця проживання чи оформити підприємництво.
Серед новацій, запроваджених ЦНАПом у поточному році – додаткова юридична допомога мешканцям міста. Її можна отриамти у відділі надання безоплатної вторинної правової допомоги. Особлива увага, відзначив Антон Шевченко, приділяється малозабезпеченим категоріям громадянам і вимушено переселеним особам.  У суботні дні послугами  ЦНАПу  можна скористатися від 8.00 до 15.00.
 - Людям зручно, вони приходять у свій вільний день, їм не потрібно відпрошуватися на роботі, - відзначила начальник відділу реєстрації місця проживання особи Катерина Струк. – Ми очікуємо, що потік відвідувачів по суботах буде збільшуватися і наші спеціалісти  надаватимуть їм консультації.
Багато мешканців міста приходять, щоб оформити реєстрацію через зміну назви міста чи вулиці. Така послуга надається відразу і  безкоштовно, підкреслила начальник відділу, але вона не є обов’язковою. Тож без нагальної потреби, можна не попішати.
Відділ активно працює над оцифруванням паперових носіїв з інформацією про ремісце реєстрації громадян, відзначила Катерина Струк. Очікується, що вже наступного року буде створений електронний Реєстр територіальної громади, а за ним і Державний демографічний реєстр громадян.
В планах ЦНАПу на найближчий період – запровадження електронного документообігу у виконавчих органах міської ради. Антон Шевченко проінформував, що такий програмний комплекс вже закуплений, він пройшов тестове експлуатування, за результатами якого розробник вніс необхідні зміни і доповнення.
Після того, як система електронного обігу документів запрацює, кожен громадянин матиме змогу через інтернет – сервіси відслідковувати рух своєї зави чи листа, бачити в режимі он-лайн, на якому етапі розгляду перебуває документ.

Додати коментар



Оновити

Поділитися статтею в соц. мережі

Loading...