У Кропивницькому буде створений найсучасніший Центр надання адміністративних та соціальних послуг населенню

Міська влада Кропивницького наполегливо реалізує проект створення в обласному центрі сучасного центру надання адміністративних та соціальних послуг у форматі “Прозорий офіс”. Про перспективи відкриття нового соціального закладу проінформував начальник управління адміністративних послуг Антон Шевченко під час апаратної наради сьогодні, 30 липня.

За його словами, минулого року було розпочато роботу щодо пошуку приміщення, яке б відповідало вимогам для розміщення «Прозорого офісу», було зручно розташованим, мало велику площу та вільний доступ для людей з особливими потребами.

- Зазначеним вимогам найбільше відповідала будівля за адресою по вулиці Архітектора Паученка 41/26 – колишній Кібернетко-технічний коледж. Споруда розташована в центральній частині міста, - відзначив Антон Шевченко. - Відстань до зупинки громадського транспорту - 60 м.. Загальна площа будівлі складає 5762 кв.м., що дозволяє розмістити практично всі міські служби, що надають послуги населенню. Вже 28 лютого 2018 року на засіданні робочої групи Міністерства соціальної політики прийняли рішення щодо виділення коштів місту Кропивницькому на побудову Центру у сумі 18,0 млн. грн. При цьому загальна кошторисна вартість будівельних робіт складає 49,9 млн. грн., з яких значна частина буде виділена з міського бюджету. На сьогоднішній день вже розпочаті ремонтні роботи.

Антон Шевченко звернув увагу, що при виконанні робіт запланована повна реконструкція будівлі, заміна фасаду, покрівлі, комунікацій та облаштування прилеглої території.

- Приміщення буде максимально відповідати вимогам вільного доступу, зокрема заплановано добудову двох панорамних ліфтів. Вхід в один з них буде передбачений з рівня землі, в тому числі для людей з інвалідністю. – підкреслив начальник управління. - На першому поверсі будівлі передбачається організувати не менше 80-ти робочих місць працівників фронт – офісу. Це будуть, зокрема, адміністратори, реєстратори, представники управлінь соціального захисту, Пенсійного фонду, а також інших служб, що надають адміністративні послуги. Крім того на першому поверсі передбачено дві великі зали очікування, санітарні кімнати, дитяча кімната.

На другому поверсі, що є особливістю будівлі, планується розмістити велику концертна зала на 550 місць, що дозволяє проводити громадські заходи різноманітного характеру. Погоджено придбання потужного проектора, що дозволить здійснювати демонстрацією відеоматеріалів соціального характеру.

На третьому та четвертому поверсі розміщуватимуться бек – офіси підрозділів, які займатимуться безпосередньо опрацюванням документів. Планова чисельність працівників на верхніх поверхах – 100 чоловік.

В дизайні приміщення першого поверху обрана концепція кольорових зон та ліній. Кожна лінія відповідає за певний блок послуг. Зони прийому відповідних напрямків послуг відповідатимуть кольору ліній. Наприклад, ідучи по зеленій лінії відвідувач потрапить до зони прийому органу соціального захисту, а по червоній - до адміністраторів Центру.

Процес регулювання черги відбуватиметься із застосуванням сучасних технологій, зокрема за допомогою системи керування чергою.

Кожне робоче місце планується обладнати сучасною технікою та зручними меблями. Прикладається максимум зусиль для комфортного перебування як працівників так і відвідувачів Центру.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *