З початку 2019 року від мешканців Кіровоградщини надійшло 20 звернень на сервіс «Пульс»

Протягом І кварталу цього року на сервісу „Пульс” надійшло 20 звернень від платників податків Кіровоградської області, з них 11 – по податковому напрямку та 9 – по митному.

У сфері оподаткування платників податків та громадян цікавили питання роботи органів ДФС – 6 звернень (54,5%) та реєстрації податкових накладних і звітності в електронному вигляді – 5 звернень (45,5%).

У сфері діяльності Кіровоградської митниці ДФС громадяни скаржилися на дії працівників митного поста «Олександрія» Кіровоградської митниця ДФС, на безпідставне завищення митної вартості автомобілів, невчасне оформлення митних декларацій працівниками митного поста «Кіровоград-центральний» та затримку митного оформлення транспортних засобів.

Питання, порушені заявниками, вирішені по суті. Результати розгляду відображені в Інформаційних картках та направлені до ІДД ДФС України.

Головне управління фіскальної служби у Кіровоградській області нагадує, що у випадку якщо хтось володіє інформацією про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби у Кіровоградській області, факти корупції чи зловживання службовим становищем працівниками податкової інспекції, міліції чи митної служби, необхідно звертатися на телефон антикорупційного сервісу «Пульс» - 0 800-501-007, напрямок «4».

ГУ ДФС у Кіровоградській області

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *