У міській раді Кропивницького відбулось чергове засідання комісії з координації заходів щодо впорядкування розміщення зовнішньої реклами під головуванням заступника міського голови Олександра Грабенка.
За дорученням міського голови Андрія Райковича на засіданні було розглянуто два важливих для обласного центру питання: облаштування рекламних щитів театру ім. М. Л. Кропивницького, та впорядкування розміщення вивісок в історичній частині міста.
Після ознайомлення з фотоматеріалами, на яких зафіксовано хаотичне розташування та неестетичний вигляд бордів для театральних афіш, члени комісії одностайно підтримали рішення про заборону подальшого розміщення такої реклами, насамперед у центральній частині міста. Натомість комісія рекомендувала альтернативний варіант, який до того ж може стати прикрасою міста — театральні тумби.
За словами представників театру, наразі дизайн-проект театральних тумб розробляють фахівці рекламного агентства “Антураж А”, орієнтовний термін готовності проекту — два місяці. Після виготовлення макету представники театру планують звернутись до обласної ради з проханням виділити кошти з обласного бюджету на виготовлення та встановлення тумб. Також вони мають подати документи для отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами на розгляд комісії та виконавчого комітету міської ради.
Щодо правил розміщення реклами, Олександр Грабенко дав доручення керівнику управління містобудування та архітектури Вадиму Мездріну підготувати документи та розробити паспорт центральних вулиць обласного центру для врегулювання порядку розміщення вивісок.
- Правила розміщення реклами зараз на стадії розробки, - зазначив Олександр Грабенко. - Також у двотижневий термін мають бути вирішені відповідні юридичні питання, щоб уникнути розбіжностей у законодавстві. Після цього проект правил буде розміщений на сайті міської ради, а через 30 днів вони будуть винесені на розгляд виконавчого комітету.