Клієнти, які отримують пенсію на картки ПриватБанку, можуть оплачувати комунальні послуги без комісії в дистанційних каналах - терміналах самообслуговування або через Приват24. ПриватБанк пропонує допомогти і навчити усіх своїм клієнтів поважного віку навчити самостійно оплачувати комунальні платежі і запрошує до будь-якого відділення, де спеціалісти покажуть, розкажуть і доведуть, що це - легко, просто і доступно кожному. Про це повідомила керівник напрямку просування соціальних програм Кіровоградської філії ПриватБанку Наталія Титаренко. За її словами, для пенсіонерів в банку діє пільговий режим обслуговування, особливо, коли це стосується самостійної оплати платежів в терміналах самообслуговування або через Приват24.
“Наш Приват24 набагато простіший у користуванні, ніж навіть соцмережі. І я впевнена, що освоїти його легко зможуть і люди поважного віку, - стверджує Наталія Титаренко, керівник направлення простування соціальних програм Кіровоградської філії ПриватБанку. - На кожен платіж за комунальні послуги у користувачів буде створено власний шаблон. І доповнювати його потрібно буде лише новими показниками лічильника та сумою до сплати”.
Аби пришвидшити процес переходу клієнтів з кас відділень до дистанційних каналів - у терміналах самообслуговування та Приват24, - з 1 березня ПриватБанк змінює комісію за оплату комунальних платежів у касах банку для всіх категорій населення, в тому числі і пенсіонерів.
“Ми дбаємо про кожного нашого клієнта, а пенсіонери - наше все, - продовжує пані Наталія. - Тому не лише оформлення банківських карток, зняття готівки в банкоматах будь-яких банків України, навчання фінансовій грамотності для пенсіонерів - безкоштовне. Ми пропонуємо їм оплачувати усі комунальні послуги у Приват24 та терміналах самообслуговування БЕЗ КОМІСІЇ. У касах банку комісія складатиме 3 грн за платіж”.
Щоденно спеціалісти відділень ПриватБанку на Кіровоградщині навчають більше 1800 клієнтів активно користуватися Інтернет-банком Приват24. Інтернет-рішення для мобільних і планшетів, блоги і сторінки в соціальних мережах - банкінг вже давно вийшов за межі звичних відділень. Тому навчання клієнтів активному користуванню всіма новітніми можливостями є головним завданням для спеціалістів найінноваційнішого банку України.
Прес-служба ПриватБанку у Кіровоградській області