Протягом 2017 року на розгляд до органів ГУ ДФС у Кіровоградській області надійшло 503 письмових звернення від громадян. Із них – 230 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 57 - через органи влади, 191 - через уповноважену особу, 14 - на особистому прийомі та 9 - від інших органів, установ, організацій. За видом звернень – 496 заяв, 6 пропозицій та 1 скарга.
За результатами виконання: 494 звернення виконано в термін та 9 звернень знаходяться на виконанні.
Всього протягом 12 місяців 2017 року звернувся 521 громадянин.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно фінансової та податкової політики, у тому числі контрольно-перевірочної роботи, інформування про ухилення від сплати податків.
За 2017 рік в органах ГУ ДФС у Кіровоградській області здійснено 418 прийомів за зверненнями громадян, що на 192 прийоми більше, ніж за 2016 рік, з них: 413 заяв (98,8%) та 5 пропозицій (1,2%). Усім надана усна відповідь (надано роз’яснення).
Переважна більшість звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому, стосувалися адміністрування податків, контрольно-перевірочної роботи, а також реєстрації та обліку платників.
ГУ ДФС у Кіровоградській області