Про це у Facebook повідомив голова наглядових рад підприємств «Гідросила ГРУП» і «Ельворті ГРУП» Павло Штутман. Крім того, за аналогічний період завод «Ельворті», розташований в обласному центрі Кіровоградщини, збільшив експорт продукції на 11%, а в цілому по групі підприємств «Гідросила» цей показний зріс на 28,3%.
«Рік тому, в січні, в соціальних мережах ми провели флешмоб під назвою «Made in Ukraine» ( «Зроблено в Україні») з метою привернути увагу, підтримати реальний сектор української економіки, - пише Штутман. - Флешмоб швидко став популярним. Спочатку його підтримали кіровоградці, потім приєдналися користувачі соцмереж з інших регіонів України. Буквально на другий день учасниками флешмобу стали найбільші українські товаровиробники, а також представники влади дуже високого рангу. Реакція була колосальною!
Сподіваюся, таким чином, нам вдалося підвищити впізнаваність і цінність українського продукту і, як наслідок, вплинути на експорт продукції української промисловості.
Так, наприклад, у 2017 році завод «Ельворті» збільшив експорт продукції на 11%. В цілому по групі підприємств «Гідросила» експорт зріс на 28,3%. Зокрема, «Гідросила АПМ», яка виробляє високотехнологічну продукцію – аксіально-поршневі машини для гідросистем комбайнів, автобетоносмесителей, автокранів і інших мобільних машин – наростила обсяги виробництва в 1,5 рази, а продажу в країни далекого зарубіжжя виросли на 84%. В основному, за рахунок поставок в Китай, Таїланд, Туреччину і США».