Мартин Боруля як бренд «Покровського ярмарку»

Мартин Боруля як бренд «Покровського ярмарку»

Відвідувачів «Покровського ярмарку», що відбудеться з 25 по 28 вересня в рамках Міжнародної агропромислової виставки «Агроекспо», цього разу буде зустрічати привітний чоловік, одягнений по місцевій моді кінця позаминулого століття. Це – Мартин Боруля, персонаж комедії нашого земляка Івана Тобілевича, який писав під псевдонімом Карпенко-Карий.

За словами організаторів виставки, з самого початку «Покровський ярмарок»  замислювався як презентація унікальної самобутності Центральної України, особливостей народної культури, прикладного мистецтва, звичаїв, фольклору …

– Україна різнопланова, у кожного регіону своя специфіка. До нас приїжджають гості з усієї країни і з-за її меж, ми повинні представити, показати себе. Організатори вирішили, що в цьому році у ярмарки повинен з’явитися свій символ, свій бренд, – каже директор компанії-розпорядника «Украгроекспо» Ігор Глібко.

Таким символом став відомий кожному ще з шкільних часів Мартин Боруля – герой комедії Карпенка-Карого (Тобілевича). Він, нагадаємо, намагався довести своє дворянське походження, але мрію поховали бюрократи. Про вічну актуальність поміченого класиком говорить хоча б те, що п’єсу більше ста років поспіль ставлять в українських театрах.

– Іменем Карпенко-Карого названий Київський національний університет театру, кіно і телебачення. Сімейний маєток Тобілевичів, музей-заповідник «Хутір «Надія» – одна з головних пам’яток Кіровоградської області. До того ж історія Мартина Борулі заснована на реальній історії родини драматурга. Вони всі носії тієї неповторної самобутності, яку ми хочемо презентувати. Тому що Карпенко-Карий жив тут і «змальовував» своїх героїв з жителів нашого регіону, – пояснює Глібко.

Всі подробиці того, як брендований персонаж буде вписаний в програму, організатори поки не розкривають. Але обіцяють, що на відвідувачів чекає чимало несподіванок.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *