В області створять єдину диспетчерську службу екстреної медичної допомоги

В області створять єдину диспетчерську службу екстреної медичної допомоги
 
 Цього року в області планують реформувати систему надання екстреної медичної допомоги. Зокрема, передбачено зміни щодо маршрутизації викликів – створення єдиної диспетчерської служби. Про це повідомив директор департаменту охорони здоров’я обласної державної адміністрації Олег Рибальченко під час прес-конференції.
Нині, за словами посадовця, кожен пацієнт, набираючи 103, потрапляє не до диспетчера екстреної медичної допомоги, а до регіонального закладу (наприклад, жителі сіл потрапляють на телефонний вузол районної лікарні, де працює одна або кілька бригад “швидкої”). Проте служба екстреної медичної допомоги не має бути прив’язана до жодної території, бригади мають рухатися екстериторіально – везти пацієнта до найближчого медичного закладу, де можуть надати відповідну допомогу. А це, за словами Олега Рибальченка, поліпшить швидкість і якість надання допомоги.
Планується в місті Кропивницькому на базі Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф створити єдину диспетчерську службу. Усі виклики “швидкої”, що будуть в області, надходитимуть до єдиної операторної зали. Диспетчери виклику з’ясовуватимуть місце знаходження пацієнта і переадресовуватимуть дзвінок відповідному диспетчеру напрямку, який супроводжуватиме бригаду. Планується, що в області одночасно працюватимуть близько 15 диспетчерів.
Окрім цього, усі машини екстреної допомоги будуть оснащені GPS-трекерами, завдяки яким ретельно відслідковуватиметься і детальний маршрут руху, і наявність поряд інших вільних бригад, яким зможуть передати пацієнта. На моніторі диспетчерської зали буде видно місце знаходження і маршрути руху усіх 100 бригад екстреної допомоги. Бригади отримають усі необхідні засоби зв’язку – телефонного та Інтернет. Тобто, буде чітка і дієва координація роботи усіх служб, завдяки якій лікарі рятуватимуть пацієнтам життя.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *