На Кіровоградщині споживачам повернуто більше 230 тис. гривень за неякісні товари і послуги

На Кіровоградщині споживачам повернуто більше 230 тис. гривень за неякісні товари і послуги
 
Протягом 2018 року фахівці управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області перевірили дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів у 143 суб’єктів господарювання.
Згідно з Річним планом здійснення заходів державного нагляду (контролю) за 2018 рік здійснено 52 планові перевірки суб’єктів господарювання. На предмет безпечності перевірено непродовольчу продукцію на 3 289,454 тис. грн, з якої забраковано – на суму 1 680,991 тис. грн. За результатами заходів складено 70 приписів щодо усунення виявлених порушень. Пред’явлені приписи виконані суб’єктами господарювання в установлений термін, тому адміністративно-господарські санкції не застосовувалися.
За вказаний період до управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби області надійшло 633 звернення громадян, найбільше з яких стосувалося якості непродовольчої продукції. За зверненнями проведено 91 позаплановий захід контролю. Результати перевірок показали порушення у 32 суб’єктів господарювання. Споживачам повернуто 233,599 тис. грн за неякісні товари або послуги.
 
Інформує прес-служба ГУ Держпродспоживслужби
в Кіровоградській області

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *