Олександр Мосін дав старт звітній сесії виконання галузевих програм соціально-економічного розвитку Кропивницького у 2017 році

Комунально-транспортна сфера Кропивницького – один із найскладніших і дуже відповідальних сегментів діяльності міської ради. Дороги, громадський транспорт, житлово-комунальне господарство, комунальна власність - це основа всього комунального простору міста.

Тому   20 лютого  звітну сесію керівників виконавчих органів міської ради Кропивницького щодо виконання галузевих програм у 2017 році розпочав профільний заступник міського голови Олександр Мосін та керівники підзвітних йому управлінь: житлово-комунальногого господарства – Віктор Кухаренко, розвитку транспорту та зв’язку – Олександр Вергун, комунальної власності – Олег Колюка та очільник міської дружини Валерій Федоров.

За словами Олександра Мосіна, ключові тенденції та напрямки, за якими рухається місто з 2016, 2017 років та у поточному році, закладені в базових пріоритетах Програми міського голови і галузевих програмах, які було затверджено на всю каденцію діяльності міської ради сьомого скликання.

Під час звіту заступник міського голови окреслив стратегічні кроки, які було зроблено для розвитку транспортної галузі обласного центру. Перший крок - це відновлення діяльності комунального підприємства «Електротранс” та оновлення тролейбусного парку, другий - придбання 20 великогабаритних міських автобусів. Крім того, за словами Олександра Мосіна, у поточному році заплановано придбання ще 10 автобусів середнього класу на радіальні маршрути.

- Ще один важливий крок - модернізація тролейбусної мережі міста і суттєва реконструкція всієї схеми руху транспорту, зокрема і пасажирського, в обласному центрі, - наголосив Олександр Мосін. - А це не лише новий транспорт, але й будівництво, реконструкція стратегічних доріг, шляхопроводів, нових сполучень між мікрорайонами міста.

Щодо стану житлово-комунального господарства міста, профільний заступник відзначив, що основному житловому фонду більше, як 30-40 років, а капітального систематичного ремонту жоден із 1500 будинків обласного центру не знав. Саме тому обсяг фінансового ресурсу, який спрямовується на поточний та капітальний ремонт доріг, прибудинкових території, дахів багатоповерхівок, ремонт та повне відновлення ліфтового господарства, встановлення та відновлення вуличного освітлення обраховується не десятками, а сотнями мільйонів гривень.

- Але, якщо в нас є розуміння і стратегія, як ремонтувати дороги, житловий сектор чи створення ОСББ, то система теплопосточання Кропивницького є найголовнішою проблемою, - підкреслив Олександр Мосін. - Саме цей сегмент потребує обдуманого, збалансованого, стратегічного рішення. І на ньому сфокусовано увагу не лише міського голови та депутатського корпусу. Ми працюємо з галузевими інститутами, комунікуємо з фахівцями високого рангу, цей процес не на один сезон, і вимагає як ресурсу, так і уміння навчитися відповідати викликам часу: а це і стосунки з Нафтогазом, тарифи, розумний вибір теплоносіїв.

Заступник міського голови також зазначив, що крім збільшення фінансування на утримання зелених насаджень, було дане доручення відповідним виконавчим органам міської ради розробити Програму озеленення обласного центру.

Відзначив Олександр Мосін і важливість такого вектору у комунальному просторі міста, як господарське використання і управління комунальним майном. Посадовець наголосив, що позиція міського голови — принципово змінити підходи до орендарів і реально оцінити активи, оскільки у спадок нинішній міській владі дісталось небагато майна, яке реально може приносити прибуток до міського бюджету.

- Ми розпочали дуже непростий діалог стосовно готелю “Київ”, і міська рада не відступить від своєї позиції: розмір оренди має відповідати реаліям часу і встановленим розрахункам, тим більше очікується рішення суду, - підкреслив Олександр Мосін. - Подібна політика застосовується і щодо ТОВ ЦНТІ “УНГА”: або господарюйте без проблем для міста, або запускається процедура повернення ЦМК. Є певні зрушення і стосовно скверу “Центральний”. Він повертається в місто і нам необхідно подбати про його благоустрій.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *