У Кропивницькому презентували оновлену службу 102 та ситуаційний центр

 Презентація відбулася в Головному управлінні Національної поліції. З роботою зазначених підрозділів ознайомилися голова облдержадміністрації Сергій Кузьменко, заступник міського голови Кропивницького Олександр Мосін та секретар міської ради Андрій Табалов.
Як зазначив начальник ГУ Нацполіції в області Сергій Кондрашенко, до цього служба 102 базувалася у відділі поліції обласного центру. Її роботу забезпечували 4 оператори, які за добу приймали близько 1200 дзвінків з усієї Кіровоградщини. Таке навантаження призводило до того, що люди деякий час очікувати на з’єднання з оператором служби. “Така ситуація нас не влаштовувала, тому ми звернулися до Нацполіції України щодо проведення реорганізації колл-центру, а саме введення нових посад, закупівлі нового технічного оснащення та створення умов для роботи працівників центру. Нас підтримали” , - зауважив Сергій Кондрашенко.
На сьогодні службу 102 переведено до приміщення Головного управління Національної поліції області. Розширено штат колл-центру поліції. На одній зміні одночасно працюють 13 осіб, 8 з яких – оператори. Нині в управлінні триває конкурс на 16 вакантних посад операторів служби 102. “На даний час маємо по 8 кандидатів на одну посаду”, - повідомив головний поліцейський області.
За словами Сергія Кондрашенка, процес роботи операторів цілком автоматизований. Повідомлення миттєво реєструються в електронній картці і негайно передаються територіальним підрозділам поліції. Після отримання повідомлення на планшет, якими забезпечені всі групи реагування патрульної поліції в районах та містах, працівники підтверджують отримання виклику і оперативно вирушають на місце пригоди.
Для зручності в роботі приміщення служби 102 обладнане моніторами, на які транслюються зображення з камер відеоспостереження міста Кропивницького, а також карта, на якій відповідними позначками позначена загальна оперативна обстановка на території області.
Під час презентації роботи та технічного оснащення колл-центру Сергій Кузьменко зателефонував на лінію 102 та пересвідчився, що служба оперативно працює і оператори зразу ж приймають дзвінки.
Окрім зали колл-центру, керівники області та міста також оглянули побутові кімнати, де створено усі необхідні зручності для працівників центру.
З роботою ситуаційного центру учасників презентації ознайомив його керівник Дмитро Касяненко. Він підкреслив, що центр створено задля цілодобового моніторингу оперативної обстановки, аналізу кримінальних правопорушень, а також прийняття управлінських рішень щодо посилення профілактичних заходів. У випадках ускладнення оперативної обстановки, пов’язаної зі скоєнням тяжких та особливо важких злочинів, стихійних лих та надзвичайних ситуацій до роботи у ситуаційному центрі залучаються фахівці структурних підрозділів управління – дільничні, слідчі, які координують роботу служб та підрозділів за напрямками їх діяльності і здійснюють взаємодію з органами державної влади, іншими правоохоронними відомствами та рятувальниками. Основним напрямком роботи ситуаційного центру є слідкування за ситуацією в місті за допомогою камер відеоспостереження, які працюють в режимі он-лайн. На даний час до мережі підключено 26 відеокамер Кропивницького. Ближчим часом їх кількість зросте до 32. На даний час за сприяння органів місцевого самоврядування на території області встановлено 125 відеокамер. “Ми готові підключити всі камери до ситуаційного центру”, - підкреслив він. За словами Дмитра Касяненка, запис відео зберігається та може використовуватись в подальшому для розслідування правопорушень. Технічні можливості камери дозволяють автоматично розпізнавати державні номерні знаки транспортних засобів та обличчя громадян. Крім цього, ситуаційним центром здійснюється аналіз інформації з усіх можливих ресурсів, як відомчих баз даних, так і мережі Інтернет. “Ми також здійснюємо постійний моніторинг місцезнаходження особи, яка знаходяться під домашнім арештом і носить електронний браслет”, - повідомив він.
Під час презентації голова облдержадміністрації подякував керівництву Нацполіції в області за зроблену роботу та зазначив: “Під час особистих прийомів та дзвінків на “гарячу лінію” чимало людей повідомляють, що не завжди отримують якісну послугу, у тому числі від правоохоронних органів. Тому вдячний за швидку реакцію на актуальну проблему і сподіваюсь, що результатом цієї роботи стане зменшення рівня злочинності і задоволення людей роботою поліції”.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *