Вартість бренду ПриватБанку за рік зросла на 26%

 ПриватБанк єдиний з українських банків увійшов у топ-5 рейтингу найдорожчих українських брендів, опублікованого журналом «Новое время». Згідно з результатами щорічного дослідження, яке проводиться спільно з компанією MPP Consulting, бренд ПриватБанку в 2019 році впевнено зберігає за собою четверте місце в рейтингу найдорожчих національних торгових марок, а вартість бренду банку складає майже 300 млн долл США.

За останній рік сумарна вартість бренду ПриватБанку виросла на 26,2%. Загалом вітчизняні бренди за рік подорожчали на 4,7%. За даними рейтингу, також у 2019 році збільшилася загальна капіталізація торгових марок із сектору споживчих товарів, а також e-commerce.

Методологія оцінки компанії MPP Consulting базується на фінансових результатах компаній – власників марок, а також факторів, що можуть впливати на вартість бренду, – географічне покриття продажів; технологічна складова; продукція, що випускається; інвестиційна привабливість галузі.

Прес-служба ПриватБанку у Кіровоградській та Полтавській областях

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *