Крутий сервіс при мінімальних затратах

Крутий сервіс при мінімальних затратах

Сервіс  Облік робочого часу співробітників» ПриватБанку – унікальна для України послуга, що надає можливість підприємствам усіх форм власності здійснювати облік часу, відпрацьованого кожним співробітником.

«ТОВ «Сідвелс» стали нашими першими клієнтами, які запровадили цей сервіс, – розповідає Олена Корж, керівник напрямку по залученню та реалізації зарплатних проектів Кіровоградської філії ПриватБанку. – Саме разом з ними ми відшліфовували усі нерівності та неточності. Вони були терпеливі та толерантні, а ми намагалися якнайшвидше виконати всі вимоги та зауваження клієнта».

Аби впровадити сервіс «Облік робочого часу» на будь-якому підприємстві, слід просто оформити зарплатні або кредитні картки ПриватБанку для кожного співробітника та встановити POS-термінал з необхідним програмним забезпеченням.

Користування сервісом надзвичайно просте. Співробітник проводить зарплатною  або карткою «Універсальна» через POS-термінал, фіксуючи час приходу чи виходу.  На його телефон приходить SMS-повідомлення із зазначенням часу входу чи виходу.  Власники смартфонів на базі OC Android можуть табелюватися через мобільний додаток Приват24.

«Я рекомендую підприємствам запроваджувати систему обліку робочого часу ПриватБанку, – ділиться досвідом Віта Романенко, головний бухгалтер ТОВ «Сідвелс». – Вигоди від цього очевидні. Це – дешево: ми моніторили ринок, порівнювали з іншими пропозиціями. Витрати на обладнання та програмне забезпечення програють пропозиції банку, де потрібно лише встановити термінал та оплачувати мінімальну абонплату. Це – надзвичано просто у використанні, потрібна лише картка і телефон співробітника. Це – актуально: вся інформація в реальному часі доступна в «Приват24 для бізнесу», звіти щодня приходять на електронну пошту для самостійного опрацювання та аналізу, доступний API для інтеграції з власними системами. Щодо дисципліни – тут без питань взагалі. Тепер стало неможливим запізнитися або піти раніше чи домовитися зі своїм безпосереднім начальником. Крім того, система є базою для закриття табеля (відпрацьованих годин) і нарахування зарплати. Таким чином ми припинили оплачувати прогули.Також ми використовуємо цю систему і для фіксації відвідувачів підприємства. Гостю досить просто відмітитися своєю карткою на прохідній. Його дані потрапляють до нас в електронний журнал відвідувань. Тож ми на собі переконались – при мінімальних затратах ви отримуємо максимально дієвий сервіс».

ТОВ «Сідвелс» спеціалізується на переробці високоякісної сировини насіння соняшнику і виробництві халви соняшникової в асортименті, ядра насіння соняшнику, олії соняшникової,  безалкогольних напоїв (квасу, лимонаду), макухи соняшника та твердих видів палива (брикетів, пелетів з лузги насіння соняшника).

Прес-служба ПриватБанку у Кіровоградській області

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *